Documents per a la resistència. Pedagogies postfeministes per a la igualtat

triptico 8Û

PROGRAMA 15.07.2014

10.00h. OBERTURA. Romà de la Calle. President de la Real Academia de Bellas Artes de San Carlos, València. Ricard Silvestre. Coordinador del Centre de Documentació d’Art Valencià Contemporani (CDAVC). Institut de Creativitat i Innovacions Educatives de la Universitat de València.

10.30h. L’AUTOBIOGRAFIA COM A TRAVESTISME. Johanna Caplliure. Comissària, Filòsofa i Crítica d’Art. València.

12.30h. TECNOLOGIES DEL JO: IMATGE, DOCUMENT, FANTASIA. Giulia Colaizzi. Catedràtica de la UV en el Dp. de Teoria dels Llenguatges i Membre de l’Institut Universitari d’Estudis de la Dona de la Universitat de València.

16:30h. AMB O SENSE TU. VISIONS SOBRE LA MORT. José Luis Giner Borrull. Comissari i Crític d’Art. València

18.00h. ACCIÓ, (RE)ACCIÓ I RESISTÈNCIA. ESTHER FERRER DES D’UNA ÒPTICA FEMINISTA. Carmen Muriana. Artista i Investigadora de la Facultat de Belles Arts. Universitat Miguel Hernández, Altea-Alacant.

INFORMACIÓ:

Es lliurarà certificat a tots els assistents. · Imprescindible inscriure’s (aforament limitat) Tel.: 963 983 793 Inscripció fins al 14/07/2014 a través del correu electrònic: cdavc@uv.es

Aula 206 Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació Avda. Blasco Ibáñez, 32 46010 València